Sell off – din 27.07.2017

27.07.2017

In aceasta sesiune eu am ramas bullish, cu ideea si planul de tranzactionare care presupunea ca piata v-a recupera sau cel putin nu v-a cadea dupa sesiunea precedenta. Intr-un post anterior am remarcat graficul QQQ si ce se poate intimpla dupa o asa crestere de multe zile consecutive verzi, doar ca nu puteam sa spun cu confidenta ca va fi in rumatoarele sesiuni (vezi  screenshot aici). Deasemenea am remarcat faptul cum s-a inchis sesiunea dupa cadere…

Observam in imaginea de mai jos ca QQQ si SPY au reactionat la nivelele de mai jos si a recuperat o parte din cadere, sesiunile inchizind-use puternic, iar formatiunile fiind de reverse. Si plus la asta daca analizam graficele Daily de mai sus vedem cum se inchideau luminarile in cazurile precedente si cum s-au inchis acum.  Eu nu vad in situatia acutala semne de slabiciune si cred ca pretul isi v-a recupera destul de rapid caderea, in citeva sesiuni, dar vom vedea…

2017-07-27_SPYQQQ

Daca sa scriu cite ceva despre tranzactiile mele, pot sa spun ca nu am fost pregatit pentru a lua pozitii short, si efectiv majoritatea tranzactiilor mele au fost in long cu exceptia AAPL care in viziunea mea a fost destul de predictibil. Mai jos vedeti graficul FB si am postat doua, care arata graficul fara vizualizarea pre-market-ului si viceversa. Uitinduma pe ambele vad din ce cauza eu nu am fost in stare sa prevad ca FB mai degraba v-a merge spre inchiderea gap-ului decit v-a continua cresterea. Am scris pe screenshoturi…

In rest am mai incercat sa sar in tren din mers cu presupunearea ca vor mai cadea BABA, NFLX, FB dar am esuat pentru cu fara un plan si trade management pregatit am facut greseli si nu am fost in stare sa accept riscul pe tranzactie, cauza din care am tranzactionat emotional (greseala mea).

 

Leave a Reply

