O zi de range in mare parte – din 25.07.2017

De la mentorul meu am învățat că trader-ul trebuie să gîndească “Long” în marea majoritate a timpului analizînd piața iar ziua de ieri a arătat cît de important e să fii de partea pieții care întotdeauna va fie cea corectă.

SPY s-a deschis cu Gap Up insa din open a aratat slabiciune si a facut backtest la nivelele sesiunilor precedente dupa care a recuperat caderea si in final s-a inchis in la aceleasi nivele pe care le-a testat in Open.

QQQ s-a deschis cu Gap Down dar s-a tranzactionat in interiorul sesiunii precedente si la sfirsit s-a inchis ca Inside Day.

 

Desi ieri majoritatea actiunilor de pe lista mea au aratat slabiciune impreuna cu Nasdaq, dupa cum am mai mentionat mai sus, eu am interpretat acest moemnt ca un pullback la nivelele locale de suport si am tranzactionat doar un scalp pe FB de la nivelele de rezistenta din apropiere impreuna cu QQQ.

In rest am ramas bullish si am incercat sa cumpar mai intii de la nivelele de support dar fara efect initial si in majoritatea pozitiilor am avut ceva minusuri pentru ca incercam sa ma adaog la inoirea maximelor zilei. Mai degraba trebuia sa ramin cu volum mic in tranzactii si sa ma adaog atunci cind piata v-a arata putere de a merge mai sus de Opening range.

 

Leave a Reply

