Piata își păstrează trendul crescator. – din 24.07.2017

Piata in continuare isi pastrează momentum-ul și reînoiește in continuare maximele. Cît asta v-a mai face inainte de a intra intr-o corectie vom vedea. Orcium in conditiile actuale traderii trebuie sa fie poziționați bullish împreună cu piața, iar tranzacțiile în short trebuie sa fie executate cu atenție de la nivelele de rezistență și să ia profiturile la cele mai apropiate nivele de suport. Vedem pe imagini că SPY este în  flag situat pe suport la ~246.00 iar QQQ a reînoit maximele startînd ieri de la 144.00 dupa o mica corectie intraday dar totusi cred ca se merită de atras atenția ce face QQQ dupa o creștere de mai multe zile (am desenat cu săgeți roșii) și ar fi bine să fiu pregătit pentru o așa zi, ca să nu fie surpriză.

TSLA, TQQQ și AAPL mi-au oferit ieri cele mai bune oportunitați pe care nu le-am realizat în întregime.

TSLA din Open a iesit din formatiune pe Daily străbătînd nivelul ~332.14 și avînd intraday un trend puternic nu au fost puncte de intrare în primul impuls al zilei cu un risc acceptabil pentru mine. Am deschis poziție la ieșire din flag și la 15min candle breakout, flagul fiind evidențiat pe toate time frame-urile, 5min, 15min si 30min, la fel evidențiat se vede cum 9MA menține prețul mai sus.

Pe TQQQ in Open a fost o incercare eșuată de al tranzactiona în long de la nivelul 112.00 care este nivel atit pe Daily cit si maximul sesiunii precedente. Dupa o serie de tranzacții negative am lasat ca situatia sa se desfăsoare mai mult ca sa îmi arate mai concret unde v-a merge piata. Mai tirziu această oportunitate a apărut și mi-am realizat ideea de a tranzactiona TQQQ în long. Aici puteam sa reintru în poziție cînd am observat că prețul va reînoi maximul zilei și v-a mai continua să crească dar am ezitat…

 

În continuare AAPL pe care în Open am văzut slăbiciune și am încercat să-l tranzacționez în short de la nivelul închiderii sesiunii precedente (linia rosie pe 5min) dar nu am luat în considerare imaginea generală și indiciile care arătau ca cel mai probabil acțiunea v-a merge în sus.

AAPL

Deasemenea am mai tranzacționat NFLX, LULU, NVDA și BABA dar fără succes.

Totodată în tranzacționarea mea persistă cîteva părți negative care mi-ar permite să realizez un potențial mai mare din momentul ce voi reduce din ele și mă voi concentra pe părțile puternice și pozitive. Mai jos enumer cele mai importante probleme la care lucrez la moment:

  • Overtrade în Open pînă ca piața să-și ia direcția după care devin impulsiv și emoțional și ajung la Daily stop sau aproape și practic întreaga sesiune trebuie să recuperez;
  • Nu mă adaog corect și la corecțiile prețului intraday nu am posbilitatea de a menține poziția pînă acțiunea își va continua mișcarea în direcția mea;
  • Nu reacționez imediat în situațiile în care prețul nu merge în direcția mea și țin stop-ul pe întreg volumul poziției astfel încît obțin un risc mai mare decît cel așteptat pe tranzacție.

 

Leave a Reply

