Wow! Cum obții un R:R de 1:3 sau chiar 1:5? – 3 iulie 2017.

Salut! Pe imaginile de mai jos sunt ultimele tranzacții pe FOREX pe care le-am efectuat în concordanță cu analazia pe care am făcut-o și o puteți găsi aici, unde am pus doar screenshot-uri cu grafice pe care am scris comentariile necesare.

Partea cea mai mare a pozițiilor deja a fost închisă, acum au rămas doar porțiuni pentru  ca profitul să curgă…

Și după cum se vede din imagini, liniile albastre ne arată unde a fost intrarea, unde am plasat stop loss-ul, și risk/reward-ul atins deja.

Dacă te întrebi cum poți să realizezi așa rată de profit din tranzacțiile tale, răspunsul este simplu: Să îți construiești o strategie eficientă dar totodată simplă. Nu-i nici un indicator magic, nici o formulă, doar analiză tehnică și price action.

În viitorul apropiat voi posta un sir de articole despre cum este construită metodologia mea de tranzacționare, ce tactici folosesc și modul în care tranzacționez cu mult mai puțin stres și mai multă eficiență.

Leave a Reply

