AUD/USD 29.03.2017

Din postul analizei saptaminale am scris ca aceasta pereche valutara poate sa rupa rezistenta si sa faca un rally considerabil.

Urmarind semnalele Price Action imi pare ca aici e momentul oportun de a deschide pozitie long pe AUDUSD.  Dupa ce am calculat marimea pozitiei in dependenta de suma pe care vreau sa o risc in aceasta tranzactie, am plasat orderele. Unicul lucru, nu sint sigur de pozitionarea Stop Loss care imi pare ca este prea aproape.  In cazul cind pretul v-a atinge SL voi cauta punct de reintrare atit timp cit Price Action imi v-a da indicii ca pretul cel mai probabil v-a merge in long.

In cazul in care pretul s-e va inchide mai jos de zona de suport 0.7550-0.7500 cred ca vom urmari o cadere mai mare.

2017-03-29_AUDUSD

Leave a Reply

